loading...
رپ صدا | دانلود آهنگ جدید
محمد بازدید : 185 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)
ویژه ایام محرم Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM
,

دانلود + توضیحات

  • Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM
  • Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM
  • به این آهنگ درقسمت پایین رای دهید
  • ‏‎
  • منبع : Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM
با یک کلیک آهنگ مورد نظر خود راه درخواست کنید
متن آهنگ ناصرصدر ای همه هستی من باعث مستی من حیسن شوم به فدایت عشق نگار منی باغ بهار منی فدای کرب و بلایت مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا موسم اشک و غمست آه غم و دلم از ماه عزای حسین هست جان تمام جهان کودک و پیر جوان به فدای حسین هست عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 997
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 314
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 336
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 100,848
  • بازدید کلی : 1,062,223
  • کدهای اختصاصی